Re: ISASS.exe - help!!

Autor: Dariusz Kuliński / TaKeDa <spam_goes_here_at_takeda.tk>
Data: Tue 01 Jun 2004 - 20:44:16 MET DST

On Tue, 01 Jun 2004 19:17:15 +0200, Tomasz Onyszko wrote:

> Jakies zabezpieczenia ma tez XP - nawet jak posadzisz SP2 to jezeli nie
> bedziesz swiadom chociaz troche tego co sie dzieje w systemie i sieci to
> nic ci to nie pomoze. SP2 ma kilka fajnych rzeczy ale nie demonizujmy go
> - trzeba wiedziec jak z nich skorzystac

Z tego co wiem SP2 się jeszcze nie ukazał, podobno sam ma wykrywać i
eliminować różne zagrożenia.

> a jaki wg ciebie MS ma interes w udostepnianiu poprawek dla ludzi ktorzy
> ich okradaja ??? Bo IMO zadny :) jak i inne firmy - nie wiem czy sie
> cos zmienilo ale na przyklad SUN czy SCO udostepnialo poprawki dopiero
> jak sie zalogowales na odpowiednie konto uzykownika leglanego - i nikt
> nic nie mowi :)

Oczywiście, że trzeba się zalogować aby ściągnąć od suna łaty ulepszające
działanie systemu, natomiast łaty związane z bezpieczeństwem są publicznie
dostępne i bez logowania się.

Sytuację można porównać do firmy samochodowej która wykryła, że jest błąd w
układzie hamowania. Owa firma nie zgadza się na naprawę samochodów które
zostały np. skradzione. Na nieszczęście użytkownik takiego samochodu
potrąci pieszego, wypadek był całkowicie z winy usterki. Jak myślisz, kto
według prawa będzie odpowiadał za poszkodowanego, nie czasem firma która
odmówiła naprawę usterki w hamulcach?

Myślisz, że ktoś kupi oryginalnego windowsa dlatego, żer mu się SP2 nie
chce zainstalować? Najpewniej oleje sprawę, i wtedy staje się zagrożeniem
dla innych (nawet tych co posiadają legalną wersję windowsa).
Micorosft nie musi udostępniać nowych ficzerów każdemu, natomiast powinien
bez opłaty udostępniać łaty na system.

--
takeda@IRCnet.EFnet, ICQ# 15827691, GG# 113344, TLEN: taked4
EMAIL: 6d3cq1u02@NOsneakemailSPAM.com