Re: P2P - zwiekszenie predkosci

Autor: Jan Bartnik <jasko_bartnik_at_op.pl>
Data: Tue 01 Jun 2004 - 00:51:16 MET DST

On Mon, 31 May 2004 08:45:57 +0200, Radosław Sokół wrote:

> A dlaczego transfer miałby zależeć od programu? Widziałem już
> GG przesyłające pliki z transferem rzędu 1 MiB/s. Wszystko
> zależy od ograniczeń nakładanych przez sieć i administratora.

No tak ... ale taki programik jak Knopka sle ten sam obraz DVD w dwa dni
zamiast gadulcowego miesiaca.
BTW : nawet jak wysylam przez localhosta to na gadulcu wiecej niz 40Kbps
nie widzialem (przez protokol http idzie wtedy jakies 4mega/s :) )
Zastanawia mnie rowniez dlaczego ten sam plik przesylany miedzy tymi
samymi osobami przez ICQ i GG idzie 4 razy szybciej ICQ.