help !

Autor: jrd <jordi20_at_wp.pl>
Data: Tue 01 Jun 2004 - 00:51:36 MET DST

ludzie potrzebuje pomocy ktos mis ie wlamal na kompa jak chcialem wyl go to
pisalo ze ktos jest polaczony zdalnie i ze jak go wylacze to strace dane ,
bo chcialem restnac bo wszytsko mi zaacinało ! ! ! a wqogule to od paru dni
kazdego wieczoru ok 22 wieczorem neta jakby ktos mi wylanczal , jakim
progsem moge to sprawdzic albo zabezpiecxzyc ? teraz mam 3 firewalle i
trojana remover -nie wykryl nic ale na poczatku nie dalo sie wogule właczyc
firewalli ani wyl poł sieciowego musialem kabel od neta odl i wtedy właczyc
je i już jest okej , ale czym sprawdzic czy ktos grzebal mi po kompie ?