Re: Co to jest jsconsole.dll?

Autor: Tomasz Onyszko <T.Onyszko_nospam__at_w2k.pl>
Data: Tue 01 Jun 2004 - 00:16:34 MET DST

Saiko Kila wrote:

> Proces Tomasz Onyszko <T.Onyszko_nospam_@w2k.pl> zwrócił błąd:
(...)

> No wlasnie dlugo sie zastanawialem nad pytaniem i w koncu sie poddalem. ;)

moje tajemnicze pytanie zadane googlowi wygladalo "jsconsole" bez dll :)

> Em.. uzywam, prawda. Tylko wydawalo mi sie, ze Mozilla (scislej Firefox)
a ja tez - zacna przegladarka :) i prawde mowiac ja tego pliku nie mam
> nic nie wrzuca do katalogu systemowego, zeby nie smiecic. W jej wlaym
i dobrze ci sie wydawlo :) - ale jako ze podales wiecej szczegolow
rozszerzylem magiczne zapytanie do googla o "jsconsole firefox"

<cytat>
JS Console
by Daniel Fournier
Version: 1.2
File Size: 57 KB
Updated: 2004-02-19

JS Console is tool for JavaScript developers to write and evaluate code
snippets or JS files. It provides an interface to use XPCOM components,
libraries for I/O and RDF management, dynamic script loading, as well as
an assertion unit framework for test-driven development.

The Mozlib extension is needed for JSConsole to work correctly.
</cytat>

nie masz ty przypadkiem tego plugina zainstalowanego ?? Nie wiem czy
przypadkiem nie jest on tez instalowany rpzy okazji instlacji Javy

> A czy przypadkiem jak probuje wyrejestrowac biblioteke, to system sie nie
> burzy jesli jakas inna od niej zalezy? Pewnie nie, ale moze jest jakis
> mechanizm kontrolny...

nie burzy sie - jakby byl jakis mechanizm kontrolny to nie doszlibysmy
do "DLL Hell"

> Ach, dziekuje. Nazwa mi sie podoba. Oddaje istote zagadnienia. Nie znam
> .NET (poza ogolnymi zalozeniami), ale jestem przekonany, ze rozwiazujac
> stare problemy przyniesie mase nowych... Przepraszam za negatywne
> nastawienie ;)

zapewne nowe przyniesie, ale akurat w rpzypadku zarzadzania bibliotekami
stanowi znaczny postep

--
Tomasz Onyszko [MVP]
T.Onyszko@w2k.pl