Re: Co to jest jsconsole.dll?

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_vqrn.arg.cy>
Data: Tue 01 Jun 2004 - 00:07:43 MET DST

Proces Tomasz Onyszko <T.Onyszko_nospam_@w2k.pl> zwrócił błąd:

> to moze troche ogolniej zadac pytanie niz tylko doslownie nazwe pliku :)

No wlasnie dlugo sie zastanawialem nad pytaniem i w koncu sie poddalem. ;)

> Nazwa sugerowalaby ze to powiazane z Mozilla - nie uzywasz przypadkiem
> albo nie uzywales Mozilli???

Em.. uzywam, prawda. Tylko wydawalo mi sie, ze Mozilla (scislej Firefox)
nic nie wrzuca do katalogu systemowego, zeby nie smiecic. W jej wlasnym
katalogu jest juz bowiem kilkanascie bibliotek.

> nie

Szkoda.

> nie, bo niekoniecznie musiales uruchamiac program / funkcje programu
> ktora z niej korzystala :), pozatym jej usuniecie moze powodowac ze
> zlamiesz zaleznosci innej biblioteki itp

A czy przypadkiem jak probuje wyrejestrowac biblioteke, to system sie nie
burzy jesli jakas inna od niej zalezy? Pewnie nie, ale moze jest jakis
mechanizm kontrolny...

> powiedzmy ze fachowo to sie nazwa "DLL Hell" :)) i jest jednym z
> problemow z ktorym MS sie borykal i z ktorych narodzilo sie .NET :)

Ach, dziekuje. Nazwa mi sie podoba. Oddaje istote zagadnienia. Nie znam
.NET (poza ogolnymi zalozeniami), ale jestem przekonany, ze rozwiazujac
stare problemy przyniesie mase nowych... Przepraszam za negatywne
nastawienie ;)

--
Saiko Kila -- JID: saikokila@chrome.pl -- email: ROT13 -- GG: 4088862
"Ciężki jest dobry. Na ciężkim możesz polegać. Jeśli nie zadziała zawsze