Re: Materialy do MCSE/MCSA

Autor: Robert W. <rwisniew_at_NOSPAM.interia.pl>
Data: Mon 31 May 2004 - 09:59:34 MET DST

On 2004-05-31, Tomasz Onyszko <T.Onyszko_nospam_@w2k.pl> wrote:

> Tych jeszcze nie widzialem ale jezeli nie podniesli jakosci od czasu
> ksiazek do NT/2000 to te ksiazki MS Press nie byly nalepszym zrdolem
> wiedzy

> eee, ty to masz zla opinie o rodakach - ale akurat wymieniles dwie cechy
> o ktore nigdy bym naszych rodakow nie podejrzewal

OT: ...Ja sie z tym spotkalem w polsce jak i zagranica, mam tez
znajomych
w Belgii i Holandii i to sa ich opinie nie moje wlasne
Moze akurat mieli stycznosc z takimi ludzmi trudno powiedziec. Choc
tez kilka razy spotkalem sie z takim zachowaniem Polakow za granica.

Myslalem o SYNGRESSie Study Guide - co o tym myslicie ?

RW