Re: Materialy do MCSE/MCSA

Autor: Tomasz Onyszko <T.Onyszko_nospam__at_w2k.pl>
Data: Mon 31 May 2004 - 08:47:48 MET DST

Robert W. wrote:

> Sorki - troche mnie ponioslo - nie sqmalem tego osla
> Co do testow to w tym rzecz ze nie korzystam z BOSON'a czy innych bo nie
> mam do niego dostepu z P2P tez nie korzystam bo szczerze mowiac nie mam
> na to czasu a pozatym korzystam z legalnych zrodel bo kupilem sobie ksiazki
> MS PRESS'a W2003 Server Core Kit>
Tych jeszcze nie widzialem ale jezeli nie podniesli jakosci od czasu
ksiazek do NT/2000 to te ksiazki MS Press nie byly nalepszym zrdolem
wiedzy

> Jeszcze raz dzieki za pomoc i sorki
> A co do lubienia to chodzilo mi o to ze polakow nie lubia bo sa zbyt mocno
> w sobie zadufani i ignorancy no i inne powody tez .

eee, ty to masz zla opinie o rodakach - ale akurat wymieniles dwie cechy
o ktore nigdy bym naszych rodakow nie podejrzewal

--
Tomasz Onyszko [MVP]
T.Onyszko@w2k.pl