Re: Materialy do MCSE/MCSA

Autor: Jacek Marek <no.spam_jmarekw_at_interia.pl>
Data: Fri 28 May 2004 - 16:17:20 MET DST

Robert W. wrote:
> Dzieki
> Widze inteligencje co niektorych "osiol" - moze i tak moze i nie.
osioł = ang. eDonkey

> Szukam elektronicznych wersji z kilku powodow, jednym z nich jest fakt
> ze czesciej siedze przy kompie i pracuje w kilku miejscach i nie bede
> dygal ciagle ksiazek ze soba.
pdfy z sieci P2P
[ciach]
> Poczekajmy jak szanownego kolege od "osla" i P2P rowniez ktos
> zignoruje i zacznie sie z niego nabijac.
Proszę o wybaczenie że nie podałem Ci linka do ftp z warezowymi plikami
dokumentów które szukasz... Naprawde przykro mi jak będę miał pod ręką jakiś
serwer ftp to podam tu link do niego z BCC do BSA...

> PS. I pozniej sie dziwic ze za granica nie lubia polakow - coz jesli
> sami sobie nie mozemy pomoc i na siebie "psy" wieszamy no to coz nie ma co
sie innym dziwic"
Naprawdę nie ma się co dziwić, jeżeli zaproponowanie skorzystania z sieci
P2P a dokładnie eDonkey/Mule jest przez Ciebie traktowane jako zniewaga
(osioł) to czemu się dziwić że nas nie lubią - Obrażalskich Osłów.

JM