Re: Materialy do MCSE/MCSA

Autor: Robert W. <rwisniew_at_NOSPAM.interia.pl>
Data: Fri 28 May 2004 - 17:49:45 MET DST

On 2004-05-28, Tomasz Onyszko <T.Onyszko_nospam_@w2k.pl> wrote:

> eee - chyba nieszczegolnie - kolega tutaj sciaga wlasnie eMule i widze
> ze ma swieze wersje plikow do egzaminow z W2K3 wiec chyba tak zle nie jest

> jezeli myslisz o PDF'ach do egzmainow ktora sa dolaczane do ksiazek i
> innych platnych typu testking, boson itp to jezeli korzystasz z nich a
> nie kupiles ich to jest to nielegalne i tyle

> Nikt cie nie zignorowal - moze w troche dziwnej formie ale Jacek
> poradizl ci zebys pposzukal na P2P

> czy ktos sie tutaj z kogos nabijal - ech.

> za granica nie lubia polakow chyba z troche innych powodow - jezeli juz
> sie mowi o nielubieniu.

> [...]
OK
Sorki - troche mnie ponioslo - nie sqmalem tego osla
Co do testow to w tym rzecz ze nie korzystam z BOSON'a czy innych bo nie
mam do niego dostepu z P2P tez nie korzystam bo szczerze mowiac nie mam
na to czasu a pozatym korzystam z legalnych zrodel bo kupilem sobie ksiazki
MS PRESS'a W2003 Server Core Kit>
Jeszcze raz dzieki za pomoc i sorki
A co do lubienia to chodzilo mi o to ze polakow nie lubia bo sa zbyt mocno
w sobie zadufani i ignorancy no i inne powody tez .

RW