problem ze schowkiem windows 2000

Autor: czesio_ja <dmilosz_at_o2.pl>
Data: Sun 30 May 2004 - 21:52:04 MET DST

Witam!
Mam problem z działaniem schowka w win2000 nie działa polecenie wklej.
Sprawdziłem system programem antywirusowym i na wszelki wypadek innymi
skanerami robaków. Sugerując się odpowiedziami na posty poniżej. Wirusów i
robaków naszczęście brak.
Sprawdziłem również, że zaznaczony tekst wpisuje się do schowka systemowego
(programem monitorującym schowekj) jednak nigdy i w żadnej aplikacji nie
podświetla się polecenie wklej.
Co z tym fantem zrobić . Proszę o pomoc ( w ostateczności przeinstaluje
system).
Pozdrawiam
Daniel