Hibernacja

Autor: Marek <znerxubp_at_jc.cy>
Data: Sun 30 May 2004 - 21:56:45 MET DST

Witam,
przejrzalem archiwum i wiem, ze ten problem pojawial sie juz pare razy.
Chodzi o to, ze w Win2000 "zniknela" mi hibernacja.
Na dysku C: dalej mam plik "hiberfil.sys" - ponad 500MB.
Nie moge go usunac (naruszenie zasad wspoluzytkowania itd.).
Moje pytanie brzmi wiec: jak go inaczej usunac?
Ew. moze ktos wie, jak usunac obsluge hibernacji z poziomu rejestru
(nie pamietam juz, ktory klucz i z jakimi wartosciami za to odpowiada).
Pewnie po wylaczeniu powinien sam zniknac lub dac sie normalnie usunac.

Pozdro
mh