Niepozadane minimalizowanie sie aplikacji/folderow

Autor: tramal <tramal_at_interia.pl>
Data: Sun 30 May 2004 - 21:37:08 MET DST

Witam,
Problem wyglada nastepujaco:
Zainstalowalem aplikacje zapamietujaca polozenie i wielkosc
okna folderow i aplikacji (miala to byc pomoc przy pracy na
dwoch monitorach, aplikacja tetraship winshim). Aplikacja
nie zdala egzaminu, odinstalowalem ja z panelu sterowania.
Niestety, niektore aplikacje/foldery uruchamiaja sie
zminimalizowane, co doprowadza mnie do pasji.

Konfig. Radeon 99200, 2 monitory, najnowsze catalysty.

Probowalem kasowania plikow *.ini, ale to nic nie dalo.

Dzieki za sugestie.

kb