Re: bezpieczenstwo udostepniania

Autor: Grzegorz Niemirowski <gnthexfiles_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 28 May 2004 - 21:56:21 MET DST

k <nara@spamerom.pl> napisał(a):
> Witam,
> Jestem tu nowy, jesli cos pisze nie tak bardzo prosze o sprostowanie.
> przybylem tu z innej grupy szukajac jak przy pomocy REGfile'a wylaczyc
> defaultowo udostepnione katalogi w XPkach, NTkach, 2k itp...
> Potrzebuje do tego REGa bo mam stadko klientow i nie chce tlumaczyc gdzie
> co maja wyklikac, podam im rega i bedzie po sprawie.
> dostawalem odpowiedzi:
> ano...dla xp/2000 mozna 2 i to wylacza calkiem ;]
> dla innych jest 1
> tylko ja tak teraz mysle...lepiej zrób 1 :)
> lepsza kompatybilnosc
> [...]

A trzeba było sprawdzić na microsoft.com
http://support.microsoft.com/support/kb/articles/Q246/2/61.ASP
To nie jest do wyłączania domyślnego udostępniania tylko do zarządzania
dostępem anonimowym. Nie wiem jak usunąć udostępnianie tego katalogu w
rejestrze, łatwiej byłoby chyba skryptem (net help share).
Opis wyłączenia udziałów administracyjnych masz tu:
http://www.grzegorz.net/articles/index.php?id=admshares

--
Grzegorz Niemirowski, www.grzegorz.net
OE PowerTool 3.1.5 http://www.oept.it-faq.pl/