bezpieczenstwo udostepniania

Autor: k <nara_at_spamerom.pl>
Data: Fri 28 May 2004 - 20:38:52 MET DST

Witam,
Jestem tu nowy, jesli cos pisze nie tak bardzo prosze o sprostowanie.

przybylem tu z innej grupy szukajac jak przy pomocy REGfile'a wylaczyc
defaultowo udostepnione katalogi w XPkach, NTkach, 2k itp...

Potrzebuje do tego REGa bo mam stadko klientow i nie chce tlumaczyc gdzie
co maja wyklikac, podam im rega i bedzie po sprawie.

dostawalem odpowiedzi:
> a mozna wiedziec co ow wpis oznacza ?
> i dlaczego 2 a nie 1 ? zwykle sie daje on albo off :P wiem lamer ze mnie w
> rejestrze. jesli zechcesz odpowiedziec, bedzie fajnie, jesli nie olej to.
ano...dla xp/2000 mozna 2 i to wylacza calkiem ;]
dla innych jest 1
tylko ja tak teraz mysle...lepiej zrób 1 :)
lepsza kompatybilnosc
ale, to chyba wylacza calkiem anonimowe SMB... ;> CALKIEM
chyba :)

Moze sie ktos ustosunkowac do tego i powiedziec jak takie cos zrobic ?
Z gory bardzo dziekuje.

--
k.