problem z formatowaniem

Autor: chris <krzysztofbr_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 28 May 2004 - 19:17:30 MET DST

Witam

Mam dysk na ktorym wczesniej byl linux, teraz chcialem zainstalowac na calym
dysku win2000.
Startuje z plyty instalacyjnej, zakładam partycje, pozniej druga, wszystko
gladko sie instaluje.
Jednak po restarcie kompturera (w poczatkowej fazie isnstalacji) odpala mi
sie loader z linuxa i dalej nie moge nic zrobic. jak moge sie tego pozbyc?
Czy musze uzyc jakiegos innego programu. Brakuje mi starego dobrego fdiska,
wlasnie jak moge sobie zrobic dyskietke startowa w win2000, gdzie jest ta
opcja, szukalem i nie znalazlem.

Druga rzecz, mam na jednym komputerze zainstaloway win2000 ale przy
instalacji bardzo sie spieszylem i zalozylem tylko jedna partycje ktora
zajmuje polowe fizycznej wielkosci dysku. System dziala ale jak teraz moge
zalozyc druga partycje aby moc korzystac z calego dysku?

pozdrawiam

chris