Re: winnt4.0 + dyski SCSI PILNE!

Autor: Piotr C. <piotr_at_not4spam.mabanana.com>
Data: Fri 28 May 2004 - 18:52:06 MET DST

Jacek Marek wrote:

> A może miałeś tam RAID 1 (?) programowy - bryyy.

No właśnie się okazało, że był :/ I nie bardzo wiem, jak go przywrócić. W
biosie kontrolera (Adaptec AIC-7890) nie ma opcji związanych z budowaniem
macierzy, a dyskietka do kontrolera zawiera tylko sterownik. No ale jakoś
to przecież działało - nikt nie wie jak, bo komputer zakupiono około 3 lata
temu. Byłbym wdzięczny za wskazówki,

pozdrawiam

PS. Danych już raczej nie uratuję, bo drugi dysk sformatowałem :-(

--
Linux Slackware