Re: win 2000 a xp

Autor: Henry\(k\) <henrico8_at_op.pl>
Data: Fri 28 May 2004 - 19:18:52 MET DST

Użytkownik "jrd" <jordi20@wp.pl> napisał w wiadomości
news:c97nms$n9u$1@absinth.dialog.net.pl...
> hejka mam pytanko do tych co mieli xp i 2000 .
> Czy to tylko tak u mnie sie robi czy nie :
> np. w winie xp jesli zaainstaluje duuzo progsow to wolniej chodzi dluzej
sie
> zamyka sie dłużej itd , a własnie nie wiem jak na 2000 jest ,czy ktos ma
> 2000 i duzo progsow poinstalowane ? i jak mu to chodzi ?

a ja przeszedłem z 2k na XP
Maszynka to stary mini serwerek Compaq z P3-766, twardy SCSI 18GB i jakiś
Ati jako grafika.
Działa zdecydowanie lepiej jeśli chodzi o szybkość. Niezawodnośc to raczej
to samo. A prawa dostępu zdecydowanie przyjemniej robiło się pod Win2k.

Pozdro.

--
Henry(k)
Uwaga. Zabezpieczenie antyspamowe.