Re: Materialy do MCSE/MCSA

Autor: Robert W. <rwisniew_at_NOSPAM.interia.pl>
Data: Fri 28 May 2004 - 15:19:46 MET DST

On 2004-05-27, Tomasz Onyszko <T.Onyszko_nospam_@w2k.pl> wrote:

> kolega wyzej pytal sie o materialy elektorniczne - wiec nie posuzkuje
> raczej legalnych rzeczy - inaczej by je kupil sobie sam przeciez na
> odpowiednich stronach - w tym przypadku rada Jacka wyrazona w sposob
> lekko zawoalowany acz raczej bardzo czytelny zeby skorzystal z
> wyszukiwarki takich plikow jakim jest eDonkey przez ktory mozna znalezc
> od cholery i ciut ciut tego rodzaju plikow jest jak najbardizej na miejscu
>
> a ty od razu jacka od oslow - ech ....

Dzieki
Widze inteligencje co niektorych "osiol" - moze i tak moze i nie.
Szukam elektronicznych wersji z kilku powodow, jednym z nich jest fakt
ze czesciej siedze przy kompie i pracuje w kilku miejscach i nie bede
dygal ciagle ksiazek ze soba.

Dziekuje za pomoc jezeli chodzio materialy papierowe (odezwe sie).

Co do P2P to akurat wiem ze mozna tam znalezc ale niestety malo kto
ma najnowsze testy 290,291,293,294 i inne wiekszosc jest do W2000.
Co do legalnosci to zastanowilbym nad stwierdzeniem czy szukam rzeczy nie
legalnych. A co do kupowania to juz wystarczjaco kasy wydalem na
podreczniki.
Co do informacji to mamy tez do wyboru poza TESTKING'iem, testy na
www.boston.com rowniez na Cramesesion oraz testy i StudyGuide
SYBEX'a i SYNGRESS'a wiec jest tego wiele i jak by chcila ktos to
kupic to widze ze gotowka nie smierdzi.

Zbieram jak najwiecej materialow bo chce sie dobrze przygotowac i
poprosilem o pomoc a nie ignorancje.

Poczekajmy jak szanownego kolege od "osla" i P2P rowniez ktos zignoruje
i zacznie sie z niego nabijac.

PS. I pozniej sie dziwic ze za granica nie lubia polakow - coz jesli
sami sobie nie mozemy pomoc i na siebie "psy" wieszamy no to coz
nie ma co sie innym dziwic"

Z WIELKIMI POZDROWIENIAMI

Robert W.