Udostepnianie

Autor: Kudlaty <hover27_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 28 May 2004 - 15:01:03 MET DST

Witam. Mam problem z udostepnieniem folderow w win xp Pro.Udostepniam a jak
chce pozniej sie podlaczyc do tego kompa to pisze ze niedozwolony dostep
(ograniczenie konta uzytkownika) i mozlia przyczyna to puste haslo,
ograniczone godziny logowania.komputer pracuje w grupie roboczej. Jest 1
uzytkownikow nalezacy do grupy administratorzy bez hasl.Drugie konto to
wbudowane konto administrator. Nie wiem gdzie lezy przyczyna i co trzeba
ustawic w uprawnieniach.

Dziekuje i pozdrawiam