Re: Kopia dysku z XP - no bujda na resorach

Autor: Henry\(k\) <henrico8_at_op.pl>
Data: Tue 25 May 2004 - 21:41:42 MET DST

news:073b4bb1bde79b8031009965f1f9d646@kwinto.2com.pl...

> Hm. A po co zakładasz i formatujesz partycję, skoro zaraz potem w jej
> miejsce Ghost zakłada sobie własną? Tak było napisane w tym artykule?

Robiąc image dysku tak, ghost odtworzy partycję.
Tylko że ja mam dwa różne dyski o różnych wielkościach. Robiąc image
partycji Ghost każe sobie wybrać na docelowym dysku partycję na którą ma
wrzucić zrobiony image. Rozumiem więc, że w tym przypadku wymagane jest
zrobienie partycji ale niekonieczne formatowanie. W trzecim przypadku, gdy
kopiuję po prostu pliki (w/g opisu na stronce) to już raczej wymagane jest
przygotowanie dysku :-)

> Zamieniłeś napędy ze sobą na tasiemkach?

Nawet lepiej, po prostu wyciagałem jeden i wsadzałem drugi. Nigdy nie były
oba razem (no może oprócz trzeciej metody klonowania ale żaden nie
startował). Ustawione na Master. Same na taśmie. Image robiłem na innym
kompie gdzie wpinałem raz źródłowy a drugi raz docelowy dysk. Dysk z tego
innego komputera robił za miejsce na plik image Ghosta.

--
Henry(k)
Uwaga. Zabezpieczenie antyspamowe.