Jak ustawić WinXP aby udostępnić Net z Lan na modem

Autor: Rakosz <rakosz_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 24 May 2004 - 09:05:14 MET DST

Czy istnieje jakiś program do przekazania netu za pomocą modemu?
Może wytłumaczę o co chodzi....

Mój komputer łączy się do Netu przez Lan - Chcę wykorzystać nieużywany modem
oraz łącze TP S.A. w taryfie Bezpłatne wieczory i weekendy do udostępnienia
mojego netu na drugim komputerze w innym mieście....
Oczywiście jeden komputer musi wdzwonić się w drugi, uzyskać u niego
autoryzację i pracować jako router (czyli ten mój).... jak to zrobić?

Z tego co słyszałem, to można coś takiego zestawić przy pomocy "połączenia
przychodzącego". Jak skonfigurować takie połączenie, oczywiście dla
komputera do którego nalezy się wdzwonić, oraz jak to należy ustawić na
komputerze gdzie jest Net?

Komputery:
1. "Serwer" z Lan i modemem (tu jest Net)
2. "User" modem bez lanu

Serwer ma się wdzwaniać do "Usera" poprzez modem i udostępniać NET. Dobrze
byłoby żeby odbywało się to automatycznie, pomiedzy 21:00-6:00.

Czy ktoś coś takiego robił, albo wie jak zrobić?

Rakosz