Nowa instalacja W2K Server i 100 userow

Autor: <J_at_ro>
Data: Mon 24 May 2004 - 08:34:05 MET DST

Witam,

W tej chwili pracuje na Windows 2000 server ENG i czeka mnie instalacja
nowego serwera (bedzie na nim W2k serwer PL).
W zwiazku z tym ze mam okolo 100 userow i mnostowo udostepniownych zasobow
czy da sie w latwy sposob:

1. Przeniesc baze userow a AD ze starego serwera do nowego (zaznaczam ze
nazwa domeny ulega zmianie oraz ze nowy serwer bedzie kontrolerem tej nowej
domeny zastepujac stary kontroler).
2. Czy czeka mnie reczne ustawianie udostepnien zasobow na nowym serwerze?
czy moze mozna sobie to jakos uproscic :-)

Pozdrawiam
Jaro