Re: Instalacja Exchanga- Jak

Autor: Jacek Marek <no.spam_jmarekw_at_interia.pl>
Data: Mon 24 May 2004 - 09:38:02 MET DST

Marek wrote:
> Witam
> Chciałem sobie zainstalować Exchanga na drugim serwerze gdzie jest
> Win 2000 Serwer, ale już w sieci mam jeden Win 2000 Serwerz z
> odpalonym Active Directory.
Server na ktory instalujesz jest w domenie.

> Po zainstalowaniu nie Exchange nie może sobie ściągnąć kont userów i
> wogóle nie widzi żadnych kont.
instaluje się bez blędów, stor się montuje, itp.

> Gdzie jest bład, albo gdzie szuakć materiało na temat instalacji i
> konfiguracji Exchanga 2000.
Twój błąd polega na ttym że nie "rozumiesz" Exchange 2000. Exchange 2000 w
przeciwieństwie do 5.5. nie ściaga konnt userów. On kożyysta z AD - cały
czas. Na exchange masz nową przystawke ADU&C i w niej zapinasz konta
pocztowe userkom. Przystawka domenowa nie potrafi tego, ba potrafi popsuć
wpiisy Exchangowe w AD.

> Pozdrawiam
JM - klawiatura mi szwankuje.