Jak usunąć linię poleceń z auto startu w "narzędzich konfiguracji systemu"?

Autor: dexter <dexter_at_pro.onet.pl>
Data: Fri 21 May 2004 - 13:57:02 MET DST

Witam,
wyjaśnię jeszcze raz.
Uruchamiając "msconfig" z menu uruchom, ostatnia zakładka to "uruchamianie".
Co prawda mogę odznaczyć poszczególne wiersze poleceń, ale jak całkowicie je
usunąć?
Próbowałem w podanej lokalizacji -
sofware/microsoft/windows/currentversion/run - ale nie znalazłem linijki o
którą mi chodzi...
Czy może gdzieś w rejestrze jest to zapisane?
Proszę o radę,
z góry dzięki
PS Mam nadzieję że w miare dobrze wyjaśniłem o co mi chodzi ;-)
PS Windows XP, próbuje w tym poleceniu uruchomić plik bridge.dll, który
skasował mi antywirus.
PS Uruchomienie poprzez plik rundll32.exe, jeżeli to w czymś pomoże

--
pzdr
adam