Uratujcie mnie przed reinstalacja XP ! POMOCY !

Autor: Camrak <mcegielski_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 21 May 2004 - 14:03:13 MET DST

Jak w temacie a problem mam nastepujacy ....
Komp: P4 2,4 GHZ / 1024 MB RAM / plyta ASUS P4G8X deluxe / radek 7500 / HD
Maxtor 120 GB.
Windows XP Profi z servispakiem 1 i wszystkimi uaktualnieniami
 - a zaszkodzil mu prawdopodobnie klient DC++ :(
Objawy sa nastepujace:

Komp totalnie zamulony ale z przerwami , podgladajac co robi w menadzeze
zadan widze jak skacze Historia uzycia pliku stron (zero otwartych
programow na kompie - komp niemalze w stanie spoczynku - tylko jakis
drobiazg w trayu dziala) a plik stron skacze z 400 MB (normakne dzialanie
kompa) jednym skokiem do 1,4 GB (komp chodzi jak XT maluje ekran po pixelu)
czyli wszystko nawet podswietlanie ikon laduje przez plik wymiany i dzieje
sie to w odstepach 5-8 min. - Jest na to jakas rada ?? Juz go skanowalem
windoktorkiem (nortonek) skanowalem i defragmentowalem HD i nic :((( POMOCY
!!!

Camrak