jak obejść odmowę dostępu pod Dosem ?

Autor: Grzes <polik7_at_o2.pl>
Data: Fri 21 May 2004 - 13:28:47 MET DST

witam
może ktoś mi pomoże -> tu mnie skierowano ;) i oprócz tego pytałem też na
windowsxp.

oto mój problem:

wyłożył mi się system/dysk - nie mogę odpalić Xp-eka - brakuje pliku hal.dll
.
niestety opcja reperacji pod Xp- z płyt - która zawsze działała - nie działa
naciska literę R i ....... nic CD-jakby dostał odcięcia zasilania - nie mogę
wyjąc nawet płytki (open na CD nie reaguje)
pozostają mi tylko komendy z HELP

wyczytałem co trzeba zrobić zeby ręcznie dosistalować plik hal.dll ale
zastosowanie
komenty extend...... nie działa bo oczywiscei cd-rom nie chodzi i kupa ;(

odpaliłem system z dyskietki systemowej:
próbowałem kopować reczeni plik hal.dll. do katalogi WINDOWS/system32 i ....
.
tu jest problem też kicha ;(

mam ODMOWĘ DOSTĘPU

gdzie inndziej moge skopiować ale do katalogu WINDOWS niet :(

czy da się pod Dosem zrobić tak bym miał dostęp do katalogu Windows???

to co mogę to operować TYLKO pod Dosem

co radzicie???

coś kombinować pod dosem czy leceić z dyskiem do Kumpla który też am Xp-eka
i jak drugi dysk odpalić i recznei pod windą już ustawić kopować

proszę o pomoc

pozdr
Grzegorz
ps.
dlaczego blokuje/odcina zasilanie cd-roma???