Re: NT4 jako BDC na AD2003

Autor: PreFiX <prefix_at_ssn.pl>
Data: Thu 20 May 2004 - 10:33:12 MET DST

> Tak sie nie da bo jak zapewne wiesz nie da się Standalone do pdc/bdc
> przerobić. Ja bym to zrobił tak. Zainstalował na kompie gdzie ma być w2k3
> system NT jako BDC. Jak by się wszystko zreplikowało to wypromował bym go
do
> PDC. Starego PDC na razie do szafy że wrazie czego jest z czego podnieść
> sieć. A na nowym PDC (tym gdzie ma być docelowo w2k3) standardowa
migracja.
> Jak sie uda to wyciągasz BDC z szafy i powinny się widzieć i działać.

Dodatkowo nalezy na klientach Win 9.x zainstalowac program dsclient.exe oraz
musi byc IE min 5.5, to zalatwi sprawe szyfrowania dla ntlm v2.Zalatwi to
problem nie dzialajacych stacji o ktorych bylo napisane wczesniej. Jednakze
musisz wziasc po uwage ze Polices nie beda dzialaly na starszych maszynach
niz nt , a nt tylko z SP 4 i wyzej.

Pozdrowienia