Szyfrowanie w Outlooku

Autor: =KBP= <wyrzuc_at_to.pl>
Data: Thu 20 May 2004 - 10:34:34 MET DST

Nie wiem czy to wlasciwa grupa ale spodziewam sie ze uzyskam tu odp na
pytanie dotyczace szyfrowania w outlooku express. Generuje przy pomocy
openssl
certyfikat prywatny dla klienta potem dla CA podpisuje tym certyfikatem
zadanie klienta
jednak mam dwa pliki dla klienta (klucz prywatny w jednym klucz publiczny w
drugim)

Podczas importu do ksiazki adresowej outlook nie chce zaimportowac klucza
publicznego klienta
,toleruje tylko format pkcs #12 - co to za format , w jaki sposob go
osiagnac majac kluze w oddzielnych plikach