Re: NT4 jako BDC na AD2003

Autor: Adam Sierzputowski <adamsi_at_it-faq.pl>
Data: Wed 19 May 2004 - 21:20:54 MET DST

> nt4
> Wszystko ładnie pięknie. Też o tym wiem. Ale podczas tworzenia domeny AD
> 2003 wyświetlany jest komunikat, że systemy Windows 95 i NT4 z SP
> mniejszym niż 3 nie będą pracowały w takiej domenie ze względu na jakieś
> tam szyfrowanie (niestety nie pamiętam teraz dokładnie tego komunikatu, a
> dodatkowo był po angielsku, bo testy robiłem na wersji angielskiej W2003
> Server). A instalka NT4 Server (którą przynajmniej ja mam) jest z SP1.
> No a podłączanie do domeny jako BDC w tym przypadku następuje podczas
> [...]

Tak sie nie da bo jak zapewne wiesz nie da się Standalone do pdc/bdc
przerobić. Ja bym to zrobił tak. Zainstalował na kompie gdzie ma być w2k3
system NT jako BDC. Jak by się wszystko zreplikowało to wypromował bym go do
PDC. Starego PDC na razie do szafy że wrazie czego jest z czego podnieść
sieć. A na nowym PDC (tym gdzie ma być docelowo w2k3) standardowa migracja.
Jak sie uda to wyciągasz BDC z szafy i powinny się widzieć i działać.

Nic innego mi nie przychodzi do głowy

Pzdr.