Re: Komunikat o zlegalizowanie XP

Autor: Jarek Szpin_at_k <Szpin_at_k>
Data: Thu 20 May 2004 - 10:33:37 MET DST

Dnia 5/20/2004 10:20 AM, posądzany o bicie piany użytkownik Harer
napisał nie wiadomo czemu:

> Mam pytanie jak mozna obejsc ten komunikat zeby zakonczylo sie odliczanie,
> komputerek zrobilem dla dzieciaka i szkoda mi troszke legalnego stawiac wiec
> prosze o pomoc.

co to znaczy szkoda ? A tym co wyprodukowali ten System operacyjny
uważasz że nie należy się jakaś gratyfikacja za to że używasz ich produkt ?
Twoje rozumowanie jest przerażające .... gdzie Ty żyjesz człowieku.

To dla dzieciaka już system może być PIRACKI ? Jest na to jakaś klauzula
? Ustawa ? Aneks do umowy o zakupie oprogramowania ?

Boże .... co za życie ....

P.S. Sam też mam "dzieciaka" i w życiu nie odważyłbym się pozwolić mu
korzystać z sieci poprzez np.: PIRACKIE WinXP !!! Sam ukręcam sobie w
ten sposób pętle na szyję .... a czas takie akcje weryfikuje .... oj tak

--
<<<:[CCNP-RIPE][e-mail@ROT13:]>>>