Re: NT4.0 serwer + Xp prof - w domenie

Autor: Dariusz Adamiak <dadamiak_at_wp.pl>
Data: Thu 20 May 2004 - 07:40:07 MET DST

Użytkownik "Waldek" <waldic@op.pl> napisał w wiadomości
news:c8fe10$3uu$1@news.onet.pl...
[...]
> Oczywiscie, stacja musi miec swoje konto w domenie. jak pisal ktos wyzej
> zaloguj sie jako admin Xp i dodaj stacje jako admin domeny. To powinno sie
> udac.

Witam,
    dziekuje za rady, zastosuje sie - mam nadzieje ze srvpack zalatwi
wszystko - bo jak pisze (pisalem) problem w tym ze nie moge dodac stacji (xp
prof) do domeny (komunikat w poprzednim e-mail) - a dalsze problemy sa
dopiero przede mna,

mialem podobne przypadki (dlugie logowanie) dla stacji xp i serwera w2k
poprawnie skonfigurowany dns wyjasnil wszystko - ale z tego co wiem w wnint4
serwer usluga dns to nie to (a moze jednak jakis staly wpis zalatwilby
sprawe? pogrzebie jeszcze)

dziekujac pozdrawiam

darek