Re: Oracl 8i + win2k serwer

Autor: CodeBoy <codeboy_at_wp.pl>
Data: Wed 19 May 2004 - 19:17:26 MET DST

Użytkownik "Marcin M." <xpascal@klub.wesolego.spammera> napisał w wiadomości
news:c8fle2$pa0$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Czy masz DHCP w jednej z tych podsieci?
> Czy masz w sieci odfiltrowane broadcasty?
> Jak masz ustawione filtry pakietów (o ile masz - hint - możesz
> wykorzystać zasady ipsec do filtra IP) ?
> Może to problem śmieci latających sobie tu i ówdzie i trafiających na
> port od SQLNeta. Może w sieci masz jakiś soft, który puszcza jakieś
> dziwactwa (śmieci). Sprawdź to.
> Miałem taki problem z Oracle na Linuksie oraz windowsianym programem do
> rejestracji czasu pracy - odfiltrowałem co trzeba za pomocą ipchains i
> pomogło na samą bazę.

Powiem tak, serwer jest "hermetyczny", dziala tam jedna aplikacja ktora
uzywa mqSeries
i SQL. Nigdy nie byl podlaczony do internetu ani Lan'u , ma polaczenie z WAN
ale bardzo Hermetyczne 1 do 1.
teraz podlaczenie do lanu jest ralizowane poprzez PIX'a , ale bez PIX'a
zachowuje sie tak samo.

--
Zdzisław Landowski vel CodeBoy
Athlon XP 1800 + 512MB Ram Kingston