Re: Oracl 8i + win2k serwer

Autor: Marcin M. <xpascal_at_klub.wesolego.spammera>
Data: Wed 19 May 2004 - 14:53:25 MET DST

> a jak go rozwiazales to raz i 2 czemu ta baza dzialajaca w sieci intarnet
> dziala dobrze tylko przesyla inne dane ?
> w serwerze sa 2 identyczne sieciowki , i sa 2 rozne podsieci
> na jednej podsieci wszystko dziala , a na drugiej sa zaniki.

Czy masz DHCP w jednej z tych podsieci?
Czy masz w sieci odfiltrowane broadcasty?
Jak masz ustawione filtry pakietów (o ile masz - hint - możesz
wykorzystać zasady ipsec do filtra IP) ?
Może to problem śmieci latających sobie tu i ówdzie i trafiających na
port od SQLNeta. Może w sieci masz jakiś soft, który puszcza jakieś
dziwactwa (śmieci). Sprawdź to.
Miałem taki problem z Oracle na Linuksie oraz windowsianym programem do
rejestracji czasu pracy - odfiltrowałem co trzeba za pomocą ipchains i
pomogło na samą bazę.

Marcin M.