mksvir skasował mi plik "bridge.dl"l - skąd mam go wziąć?!?!?

Autor: dexter <dexter_at_pro.onet.pl>
Data: Wed 19 May 2004 - 18:59:23 MET DST

Witam,
mam XP Home, i MksVir wykasował mi zaifekowany wirusem plik bridge.dll.
System za każdym razem przy starcie informuje mnie, że nie może go
odnaleźć. Co prawda nie zauważyłem jeszcze jakiegoś niepoprawnego działania
systemu bez tego pliku, ale dobrze byłoby go spowrotem zainstalować.
Czy możecie mi go podesłać?
A może jest gdzieś na płycie instalacyjnej Win XP? Ale ja mam laptopa z tzw.
"recovery disc" - naprawa systemu polega na formatowaniu dysku i ponownym
instalowaniu systemu - chciałbym tego uniknąć.

Proszę więc o podesłanie mi tego pliku,
z góry dzięki

--
pzdr