Lista polip@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [POLIP] zmiany w bgp dla GTS ?

To: polip@man.lodz.pl
Subject: Re: [POLIP] zmiany w bgp dla GTS ?
From: Pawel Rybczyk <pawel.rybczyk@border6.com>
Date: Mon, 08 Sep 2014 11:36:28 +0200
On 09/08/2014 08:41 AM, XJL wrote:

> Przekaż je proszę tu, jak to się łączy z BGP (łączy się w ogóle) i czy
> pozwala wpływać na ruch przychodzący?

Witam,
Nasze rozwiązanie nazywa się Non-Stop Internet (NSI). NSI zbiera
statystyki na temat ruchu (sFlow/NetFlow/jFlow) i generuje listę
najważniejszych sieci (największy wolumen ruchu). Następnie dla każdego
z prefiksów generuje testy via dostępne tranzyty. Testy pozwalają
określić aktualną jakość łącz ISP w kontekście zdalnego prefiksu/ASN
(latency, packet loss). Na podstawie zebranych danych zmieniamy routing
na brzegu. Dla ruchu wychodzącego wpływamy na next-hop danego prefiksu.
Kanałem komunikacyjnym dla tego sterowania jest sesja iBGP zestawiona
pomiędzy routerem brzegowym a NSI. W przypadku ruchu przychodzącego
możemy wykonywać prepending.

Całość jest zarządzana przez www z zestawem raportów i statystyk oraz
dodatkowych narzędzi diagnostycznych.

Poniżej odnośnik do broszury informacyjnej:
http://www.border6.com/files/Border6_NSI_en.pdf

Jeżeli macie jakieś pytania szczegółowe to proszę o kontakt mailowy.
Istnieje możliwość bezpłatnych testów lub prezentacji zdalnej (live demo).

W dniach 29-30 września będziemy na konferencji PLNOG. Jeżeli ktoś z was
się wybiera to zachęcam do odwiedzenia naszego stanowiska.

Pozdrawiam,
Paweł