Lista polip@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [POLIP] Frame Relay po światłowodzie

To: polip@man.lodz.pl
Subject: Re: [POLIP] Frame Relay po światłowodzie
From: Krzysztof Halasa <khc@pm.waw.pl>
Date: Mon, 10 Mar 2014 21:06:17 +0100
K <a@b.c> writes:

> FR ma CIR

np. zerowy albo podobny :-)
Bez przesady, to bez znaczenia.

> i jest usluga z zapewne lepszym supportem niz VDSL.

A czemu?

Generalnie jeśli coś nie działa, to jest tak samo do d*, niezależnie czy
to jest FR czy DSL czy coś innego.

> w FR
> dostaniesz wiecej adresow ip niz w VDSL.

Nie wiadomo, ale szansa jest. Jeśli ktoś potrzebuje.

> w VDSL straty pakietow sa
> wpisane w ta technologie.

Straty występują także w FR. No chyba że ktoś ogranicza się do CIRu, to
może nie (z tym, że tak jest jeśli mamy kontrolę nad obiema stronami,
taka sytuacja nie występuje w przypadku dostępu do Internetu).

Różnice są, ale zupełnie inne, i zapewne tu nieistotne.
--
Krzysztof Hałasa