Re: UPC Biznes a revDNS

Autor: <a...mx_at_gazeta.pl>
Data: Tue 31 Jan 2012 - 15:54:39 MET

RoMan Mandziejewicz wrote:

> W 1996 roku cyfrowa fotografia o rozdzielczości 1600x1200 była
> niedostępna dla normalnych uzytkowników. A poza tym - piszemy w
> kontekście drukowania plakatów czy ogladania zdjęć na ekranie
> komputera? Bo do tego drugiego w zupełności wystarczy nawet mniejsza
> rozdzielczość.

W kontekście przesłania fotek w maksymalnej jakości bo nie wiadomo do czego
się przydadzą... choćby ich wywołania.

W 1996 były wlekące się łącza. Wtedy niby to nie miało sensu. Prawie nie
miało...

> Jakoś nigdy nie mialem potrzeby przesyłania protokołem do tego
> nieprzeznaczonym większych załączników.

... gdyż wtedy to właśnie jeszcze dość popularna była usługa ftpmail
używająca maila do "nieprzeznaczonych" celów - przesyłania plików z ftp.

wikipedia ftpmail prawdę opowie.

W którym RFC napisali, że mail nie służy do przesyłania maili z
załącznikami?

(a np. 50MB czy 100MB to znów nie kolos w dzisiejszych czasach)

--
Arek, arekmx|gazeta.pl