Re: UPC Biznes a revDNS

Autor: RoMan Mandziejewicz <roman_at_pik-net.pl>
Data: Tue 31 Jan 2012 - 13:23:50 MET

Hello a,

> Od wtedy kiedy klikniesz "wyślij" maila z taką fotką. To nie 1996r.

W 1996 roku cyfrowa fotografia o rozdzielczości 1600x1200 była
niedostępna dla normalnych uzytkowników. A poza tym - piszemy w
kontekście drukowania plakatów czy ogladania zdjęć na ekranie
komputera? Bo do tego drugiego w zupełności wystarczy nawet mniejsza
rozdzielczość.

> Miło by było gdyby gmail obsługiwał większe (choć "przymusu" w formie rfc
> nie ma: " and message size restrictions should be avoided if at all
> possible").

Jakoś nigdy nie mialem potrzeby przesyłania protokołem do tego
nieprzeznaczonym większych załączników.

--
Best regards,
 RoMan                            mailto:roman@pik-net.pl