Re: UPC Biznes a revDNS

Autor: Mark <tajny_at_adres.w.pl>
Data: Tue 31 Jan 2012 - 09:23:15 MET

Dnia Mon, 30 Jan 2012 17:24:12 +0100, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

> Jedynym problemem, jaki może spotkać Cie ze strony gmaila, to
> blokowanie wysyłania spamu.

Wiesz, ja jednak zostane przy zdaniu - jak zaplace to mam podstawy do
wymagan i zadan, jak nie place to co najwyzej moge liczyc na czyjas dobra
wole.
Google ma swietna poczte, prywatnie jej uzywam, ale firmowa wole miec pod
swoja pelna kontrola, w takim stopniu o ile oczywiscie zalezy to ode mnie.
tematem nie sa problemy z poczta jako taka, ale z revDNSem, ktory juz ode
mnie nie zalezy.