Re: UPC Biznes a revDNS

Autor: Slawek Kotynski <smieciarz_at_askar.com.pl>
Data: Mon 30 Jan 2012 - 16:19:48 MET

W dniu 2012-01-30 15:44, Mark pisze:
> Witam.
> Czy ktos znaj jakikolwiek sposob by zmienic/sklonic do zmiany UPC revDNS?
> Mowa oczywiscie o opcji UPC Biznes, a nie nie internet dla uzytkownikow
> domowych

A czemu nie dla domowych? Ja z tego korzystałem przez lata w Asterze,
i nawet nie chcę myśleć co będzie, jak mnie zaczną zmuszać
na przejścia do UPC.

> Bo przyznaje ze nie bardzo potrafie ogarnac dlaczego UPC nie chce tego
> zrobic, skoro zabralo sie za swiadczenie uslug dla biznesu, a po co mi sam
> staly adres IP jesli nie moge sobie na nim poczty postawic?
> Toz to w pewnym sensie wykastrowana usluga.

Wykastrowana. I możemy snuć różne domysły, czemu tego nie robią
- nie chce im się lub decydenci w UPC uważają, że to nieważne;
- byli by chorzy, gdybyś nie daj Boże, na domowym łączu zaczął,
zarabiać jakieś pieniądze, bez ich udziału;
- wspierają centralizację usług w Internecie, a normalny człowiek
powinien być tylko biernym konsumentem: klikać, kupować i nie marudzić.

Za tym ostatnim też, moim zdaniem, przemawia oferowanie wyłącznie
podłączeń o asymetrycznej przepustowości, a inne połączenia to
już "komercyjne", więc zdzieramy ile się da.

mjk