Re: definicja umowy na czas nieokreślony by netia

Autor: MarekM <muddy_at_wytnij-to.interia.i-popraw-tld.polska>
Data: Wed 27 Jul 2011 - 21:53:24 MET DST

W dniu 19.07.2011 21:12, DK pisze:

> I zwykle są to umowy na czas nieokreślony z klauzulą, że abonent
> zobowiązuje się do jej nierozwiązywania przez okres x miesięcy pod
> groźbą kary. Tak było "od wieków".

Akurat nie w Orange (nawet za czasów Idei) i akurat nie w T-Mobile
(nawet za czasów Ery). Na pewno Ci dwaj operatorzy od wieków podpisują
umowy na czas określony, dopiero regulamin stanowi, że po upływie czasu
oznaczonego w umowie przekształcają się w umowy na czas nieokreślony.
Nie wiem, jak jest/było w Play, natomiast w Plusie jest tak, jak piszesz.

Marek