Re: Nie lubimy darmowego netu?

Autor: Andrzej Banach <andzio_xl_at_gazeta.pl>
Data: Sun 31 Jul 2011 - 21:00:49 MET DST

W dniu 2011-07-09 09:49, Tomasz 艢l膮ski pisze:

> Ot贸偶 wbrew temu co twierdzi w szumnym wywiadzie pani AS
> www.przeglad-tygodnik.pl/pl/artykul/moja-wojna-o-internet
> megaustawa doprowadzi艂a do wypacze艅, kt贸re poprzez dzia艂ania JST
> wspierane przez UKE niszcz膮 lokalny rynek. Co gorsza, sam UKE uchyla si臋
> od zaj臋cia jednoznacznego stanowiska w sprawie. Nie czuj臋 si臋

Dla jasno艣ci chcia艂bym pokaza膰 jak JST dzi臋kuj膮 pani prezes za
MEGAUSTAW臉 i ukaza膰 jak licz膮 si臋 z jej dokumentami, ustawami itp na
temat "darmowo艣ci":

http://www.bip.pisz.hi.pl/index.php?wiad=10091
http://www.bip.pisz.hi.pl/zalaczniki/art/110705074856.doc

Samo zdanie:
"
dostarczanie bezp艂atnego Internetu o przepustowo艣ci kana艂u nie mniejszej
ni偶 2 Mbit/s przez 36 miesi臋cy realizacji Projektu oraz 5 lat trwa艂o艣ci
Projektu." ukazuje jak JST liczy si臋 z ograniczeniami przepustowo艣ci,
czasami trwania sesji itp.
Oczywi艣cie jak ju偶 wcze艣niej pisa艂em (mam nadzieje ze na polipie te偶)
siec BUDOWANA jest na obszarze sporego nasycenia lokalnymi ISP (na 20
tys miasteczko jest ich poza gsm'owcami, adsl'owcami itp, 4 lokalnych +
du偶a kabl贸wka). Nie trzeba pisa膰 jak to si臋 zako艅czy dla tych "mniejszych".
Jednym zdaniem - zaczyna si臋 era powstawania lokalnych monopol贸w w
postaci JST 艣wiadcz膮cych cholernie kosztowny "bezp艂atny" dost臋p do sieci
Internet na kt贸ry sk艂adamy si臋 my wszyscy podatnicy. I 偶adne naginanie
fakt贸w, 偶e to dla dobra biednych ludzi, kt贸rzy zrywaj膮 umowy z innymi
ISP tylko dla tego 偶e taki "k膮sek" im si臋 trafia tego nie zmieni.

pozdrawiam

--
Andrzej Banach | NET-KOMP | www.net-komp.net.pl
Miejska Sie膰 Komputerowa KOLMAN | Internet Kolno