Re: definicja umowy na czas nieokreślony by netia

Autor: DK <cnok_at_WYTNIJTOsiec.wroclaw.pl>
Data: Tue 19 Jul 2011 - 21:12:32 MET DST

Użytkownik K napisał:

> wiem o tym, dowiedziałem się o tym na czacie z panienka. śmieszne to, bo
> taka umowa dajmy na to z tmobile/orange/playem na 24 m-ce, w myśl
> definicji netii też jest umową na czas nieokreślony.

I zwykle są to umowy na czas nieokreślony z klauzulą, że abonent
zobowiązuje się do jej nierozwiązywania przez okres x miesięcy pod
groźbą kary. Tak było "od wieków". Prawnie wszystko jest OK, a
operatorzy zwykle wolą takie umowy niż umowy na czas określony, które po
upływie określonego terminu przekształcają się w umowy na czas
nieokreślony.