Dla kinoplex.gazeta.pl jestem za granicą

Autor: M <marekm72_at_gmail.com>
Data: Tue 05 Jul 2011 - 12:32:07 MET DST

Problem niedawno tu poruszany - geolokalizacja. Jestem małym lokalnym
ISP, mam adresację PI /23 od RIPE, wszystko wydaje się poprawnie
zarejestrowane. Zgłosiłem do maxmind.com, hostip.info, 42.pl - dość
szybko wpisali, vod.onet.pl po kilku dniach od zgłoszenia mailem też
dopisał do swojej listy i działa, ale kinoplex.gazeta.pl niestety
nadal moi klienci nie mogą oglądać. Twierdzi że jestem poza granicami
kraju, może nie jestem na bieżąco (nie czytam gazet) ale chyba Kaszuby
nadal są w Polsce :). Dodzwonić się do gazety bardzo trudno,
zgłaszałem mailowo na pomoc małpa agora kropka pl kilka tygodni temu i
niestety zero odzewu.

Chwilowo dałoby się obejść problem stawiając proxy na leżącym odłogiem
DSL-u (jeszcze do grudnia, potem bye bye &tp - chyba że w międzyczasie
piekło zamarznie i na DSL będzie można uruchomić BGP), ale może ktoś z
GazWyb lub mający tam jakieś kontakty czyta tę grupę i może pomóc?
Przy okazji - jeśli zna ktoś jeszcze inne serwisy oprócz wymienionych
wyżej, gdzie warto zgłosić swoją lokalizację - proszę napiszcie.