Re: jakość usług telekomunikacyjnych - koncepcja - uzupełnienie

Autor: Waldemar FraÅ› <waldemar.fras_at_nospam.zun.pl>
Data: Thu 07 Jul 2011 - 18:52:30 MET DST
Message-ID: <iv4o8e$6lm$1@news.onet.pl>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8

W dniu 2011-05-21 11:46, crazy bejbi pisze:
> W dniu 2011-05-21 11:24, Icek pisze:
>
>> W procedurze powinno być zawsze w pierwszej kolejności: "Zgłaszam
>> problem do operatora, gdy operator wyda opinię, że to nie jego wina
>> dopiero wtedy dzwoniÄ™ do UKE".
>
> Tak - słusznie - dodajemy zatem podpunkt do powyższej napisanej przeze
> mnie procedury:
>
> ===============
>
> Procedura sprawdzenia:
>
> Sprawdzenie UKE może być wykonane dopiero po definitywnym (na piśmie?)
> stwierdzeniu, że po stronie operatora nie ma problemów/usterki i że
> operator przejrzał sieć w lokalu abonenta (być może nawet odpłatnie - to
> już niech reguluje regulamin operatora) ani nie trwa właśnie np. awaria
> sieci.
>
> ================
>
> Wojtek
>

Najciekawsze jest w tym wszystkim to, że chyba trzeba będzie wykluczyć
słowo awaria, bo usunięcie każdej awarii chwilę zajmuje. A wtedy klient
będzie miał podstawy do niepłacenia. U mnie w firmie już padło
stwierdzenie, że zapewne zwiększy się ilość rozwiązań umów z naszej strony.
Obawiam się trochę, że do takiej sytuacji też może dojść. Myślę, że
wtedy to raczej nie będzie rozwój Internetu a zwykły regres ;)

-- 
pozdrawiam
Waldemar Fras'
site: http://www.internetkrakow.eu
Received on Thu Jul 7 18:55:03 2011

To archiwum zosta³o wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 07 Jul 2011 - 19:40:01 MET DST