Re: Promocje - przymusowość

Autor: crazy bejbi <tego.adresu_at_nie.ma.wcale>
Data: Thu 30 Jun 2011 - 18:10:04 MET DST

W dniu 2011-06-27 21:30, Maciej Bebenek (news.onet.pl) pisze:

> Michał, ale taryfa telefoniczna różni się w znaczny sposób od cennika
> dostępu do internetu, prawda?

nie różni się zbytnio. Tutaj masz kwotę abonamentu przeliczaną po
jakiejś stawce na "minuty do wygadania", a w internecie masz kwotę
abonamentu przeliczaną (niejawnie) na jakąś przepustowość. Pewnie za rok
za tą samą kwotę abonamentu można dostać odpowiednio:
1. większą liczbę minut
2. większą przepustowość

różnica tylko taka, że po wygadaniu minut z abonamentu płacisz, a tutaj
jesteś ograniczony przepustowością, ale najczęściej bez limitów ilości.

wojtek

--
polecam stronę: www.nartyrowery.pl
największy sklep ze sprzętem rowerowym