Re: Promocje - przymusowość

Autor: Michal Tyrala <wiesiu_at_bdm.com.pl>
Data: Mon 27 Jun 2011 - 16:01:46 MET DST
Message-ID: <slrnj0h3aa.o2p.wiesiu@hydra.ck.polsl.pl>
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2

On Sat, 25 Jun 2011 01:31:32 +0200, Maciej Bebenek (news.onet.pl) wrote:
> 2. umowa na czas okre¶lony, je¶li nie zosta³o to zg³oszone przez klienta
> wcze¶niej, automagicznie odnawia siê na tych samych warunkach na kolejne
> X miesiêcy.
>
> I tak, je¶li pierwsza forma jest w zasadzie bezpieczna, to druga jest,
> mówi±c po warszawsku - szemrana. Nie zdziwiê siê, jesli prêdzej czy
> pó¼niej który¶ z regulatorów czy KE zakwestionuje j±, przy okazji
> oczywi¶cie przywalaj±c kary.

Dlaczego jest szemrana itd?

-- 
Micha³
wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns
Received on Mon Jun 27 16:05:02 2011

To archiwum zosta³o wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 27 Jun 2011 - 16:40:00 MET DST