Re: Promocje - przymusowość

Autor: Michal Tyrala <wiesiu_at_bdm.com.pl>
Data: Tue 28 Jun 2011 - 15:20:18 MET DST

On Mon, 27 Jun 2011 21:29:30 +0200, Maciej Bebenek (news.onet.pl) wrote:

> Bo mo¿na ¶mia³o i z du¿ym poziomem prawdopodobieñstwa za³o¿yæ, ¿e
> wspó³czesna oferta bêdzie atrakcyjniejsza dla klienta ni¿ ta sprzed 2
> czy 5 lat. Czyli dzia³asz na niekorzy¶æ klienta, nie informuj±c go o tym.
> Ale jeszcze raz podkre¶lam, ¿e to jak na razie tylko teoria.

A mozesz dac przyklad o czym konkretnie piszesz?

Bo zwykle umowa terminowa oznacza jakis uklon w strone klienta -- nizsze
stawki, tani sprzet na start, etc. I ,,odnawia siê na tych samych
warunkach'' ja rozumiem, ze po okresie promocji dostajemy kolejna (na co
by siê chyba trzeba jednak zgodzic).

A warunek ,,dzisiejsza oferta moze byc lepsza'' dosc czesto zachodzi
przy przedluzeniu sie umowy terminowej w bezterminowa, wiec juz siê
calkiem gubie w tym o co Ci chodzi.

--
Micha³
wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns