Re: Promocje - przymusowo¶æ

Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl) <maciej_pmt_at_tpsa.waw.pl>
Data: Mon 27 Jun 2011 - 21:29:30 MET DST
Message-ID: <iuall0$h36$1@news.onet.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed

W dniu 2011-06-27 16:01, Michal Tyrala pisze:
> On Sat, 25 Jun 2011 01:31:32 +0200, Maciej Bebenek (news.onet.pl) wrote:
>> 2. umowa na czas okre¶lony, je¶li nie zosta³o to zg³oszone przez klienta
>> wcze¶niej, automagicznie odnawia siê na tych samych warunkach na kolejne
>> X miesiêcy.
>>
>> I tak, je¶li pierwsza forma jest w zasadzie bezpieczna, to druga jest,
>> mówi±c po warszawsku - szemrana. Nie zdziwiê siê, jesli prêdzej czy
>> pó¼niej który¶ z regulatorów czy KE zakwestionuje j±, przy okazji
>> oczywi¶cie przywalaj±c kary.
>
> Dlaczego jest szemrana itd?

Bo mo¿na ¶mia³o i z du¿ym poziomem prawdopodobieñstwa za³o¿yæ, ¿e
wspó³czesna oferta bêdzie atrakcyjniejsza dla klienta ni¿ ta sprzed 2
czy 5 lat. Czyli dzia³asz na niekorzy¶æ klienta, nie informuj±c go o tym.
Ale jeszcze raz podkre¶lam, ¿e to jak na razie tylko teoria.
Received on Mon Jun 27 21:30:02 2011

To archiwum zosta³o wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 27 Jun 2011 - 21:40:01 MET DST