Re: Gwarancja jakości... Spostrzeżenia...

Autor: Michał <michal.kicman_at_nospamgmail.com>
Data: Mon 27 Jun 2011 - 21:34:02 MET DST

W dniu 2011-06-27 18:20, Verox pisze:
> Witajcie,
>
> Zastanawia mnie jedna sprawa - UKE chce wymusić na operatorach 90%
> gwarantowanego pasma, dla klientów to dobrze.
> Jednak z drugiej strony - mam zakłócany link radioliniowy, UKE
> ma czas na reakcje 1 miesiąc - dodam że opłaty za pasmo wcale nie
> są niskie - ba - są wielokrotnie wyższe niż opłata za dostęp do
> Internetu dla przysłowiowego Kowalskiego.
> Zdaje sobie sprawe że złapanie "pirata" proste nie jest, jednak
> oczekuję symetrii działań - nie ma 90% dostępności - bo ktoś zakłóca
> UKE reaguje w ciągu doby (choćby przydzielając inną częstotliwość).

To niedobrze dla klientów. Więcej regulacji, gorzej dla operatorów,
gorzej dla operatorów, gorzej dla rynku, gorzej dla klienta. Gdyby same
regulacje potrafiły dostarczać internet, było by lepiej, niestety nie
potrafią. Niestety to zbyt proste, żeby było oczywiste. Na szczęście
rynek poradzi sobie i z tym, szkoda, że będzie to kosztowne. Koszty
poniesie klient.Trudno.

Pozdrawiam
m.